napoliten_ ilk 3 ayimi bulanti ve kusmadan dolayı 5haftasini hastahanede serumlarla geçirdim, ikinci 3 ay da hafifledi ama tam geçmedi rahatladım derken son 3ayimda da ara ara kusmalarim ve bulantim devam ediyor, şuan geceleri uykum çok var ama uykuya dalamıyorum, uyuz olmuş gibi kaşıntı tutuyor, doktoruma sordum gebelikte olağan bir şeymiş sebep bilinmiyor dedi, toplam 18 kilo aldim, hiç takmiyorum yeterki bebeklerim sağlıklı olsun,benim için zorlu bir süreçti umarım finali güzel olur sağlıkla kavuşurum bebeklerime...