SerapUGR Emos2424 bana gecen hafta oldu bende doğuyor sandım ishal olunca midem yanınca ama gecti gitti başkada bişey yok Rabbim inşallah sağlıkla kavuşturur hepimizi
baharclk merination ayniyiz ya nst de sancim var 75 lere çıkmış en fzlasi galiba, ama bnim hissettigim bisey yok bugunde belinde hafif sancı var, acilma hic yok, 39+4um 40ta kontrolum var
merination baharclk bugun cok agri girdi batma şeklinde ama ishal olmuşum İnan artık agirsa bile anlamayacak durumdayım o ishaldedir bu yürüyüştendir demekten bi hal oldum 🤦♀️ Hayırlısıysa gelseler tüm bekleyen annelerin kuzuları
merination Emos2424 gerçekten öyle belirti olsa beklemeye razıyım insan bi sure sonra sanki hic doğurmayacak gibi hissediyor 😕
baharclk merination aynen oyle ama ben internette soyle okumuştum doğumu yaklasmis olan kisi ishal olrmus hatta bu yuzden dikkat ediyorum ama bende iki gündür devamli buyuk tuvalete cikiyorum ishal dgil hatta zor yapiyorum, belki sizin yaklasmis olablr 😊