Dozturkgol başka bir doktora kontrol için gittiğimde ; normalde 40 haftasını tamamlarsa başak olacak çocuğu aslan diye bence zorlamayın, bu tarz şeylere dikkat eden biriyim demişti. Sağlık açısından bi sorunun yok ise 40 haftayı tamamladığında başak olacaksa ki seninle aramda 2 gün var başak tercihimdir. Ben 24 ağustosa istedim sezaryeni