23 aylık Başak Burcu bir oğlum var. Ben yayım eşim kova bize çok ters bir burç olduğu için başta sorun ediyordum nasıl anlaşacaz diye. Ama o kadar akıllı, sevecen, ağır başlı, ortama direkt olarak dalmayan önce süzen sonra kimi istiyorsa onunla arkadaş olan bir çocuk oldu ki aklı bizi her gün şaşırtıyor. Çok da sosyal bir çocuk. Bebek gibi değil büyümüş de küçülmüş sanki 😅. Çok ihtiyatlı merdivenden falan inerken çok dikkatli. Neşeli, güler yüzlü çok yaratıcı. Burçla ilgisi var mi bilmiyorum ama dil gelişimi çok çok iyi. Bir yere bensiz gidince ertesi gün ne yaptın annecim derim her şeyi anlatır. Kiminle oynamış koşmuş bisiklete binmiş araba sürmüş hepsini sayar. Biraz takıntılı oluyorlar ama. Yerde peçete görünce çöpe atıyor mesela 😂. İstediği bir şey olana kadar unutmaz. Başak erkeği iyidir ya ailesine de bağlı oluyormuş 😁.