Balfeman minigim__1 Paketli gıdaların hic birini tuketmemeye çalış zararlı. Kavrulmamıs kuruyemiş ve kuru meyveleri tuketebilirsin.
Narin minigim__1 Öyle canım,bende çok severim cipsi aşırı derecede isteğim olduğu zaman pringls yiyorum sadece o da diğerlerine göre yağı az olduğu için.Ama neticede hepsi kansorojen madde içeriyor bebişler için yememeliyiz
minigim__1 Narin ben normal de asla aramam yemem ama hamilelikte cok canım istiyor artik yememeye çalışırım yapacak bisey yok canım bebek sağlıklı olsun da
Kubra81 Ben önceden çok yerdim ama hamile kaldıktan sonra 1 ya da 2 kez yedim tam hatırlamıyorum o da 1 2 tane. Benim de çok canım istedi ama kendime ket vurdum abur cubur bebek için zararlı hem de gereksiz kilo aldırıyor
minigim__1 Kubra81 bende de hamilelikte oldu bu olay 😔 artık dikkat etmek lazım bile bilete yiyecek değiliz
ZynpynZ minigim__1 arada hepimiz paketli yiyecek tüketiyoruzdur ama sağlığa zararlı olduğunu bile bile sürekli tüketmek sorumsuzluk olur
Kizimveoglumm minigim__1 bende yiyorum ama pringles yiyorum kurutulmuş patatesten yapılıyor yağ oranıda tuz oranıda cok az bir paketin hepsini tüketmiyorum ama canım istedikce ondan yiyorum 😊 fazla tüketmeyin daha cok meyve çiğ kuru yemişler tüketin 😊