ikizannesi2985 gulumse0611 muz, kaşar, et-tavuk, meyve (fazlası kilo aldırıyor) badem, ceviz, süt. Bunlar direkt bebişlere kilo aldırıyor canım.bunun dışında tabi mevsiminde olan sebzeleri vs de yersen vitamin olur minnoşlara☺️
egeninincisii gulumse0611 pekmez, yumurta, beyaz peynir, kaşar peyniri, zeytin, salatalık, domates, ceviz, süt, elma, muz 🥰
gulumse0611 ikizannesi2985 günlük ne kadar tüketiyorsunuz mesela cevizi ben tek avuçla bi avuca yakın yiyorum yeterli miki acaba
ikizannesi2985 gulumse0611 mesela canım her gün 1 tane muz yemeye çalışıyorum muhakkak. Ceviz 2-3 tane yiyorum. 2 tane yeter demişlerdi. Kaşar olabildiğince yiyorum. Ama bunları aç yiyin, bütün vitamin direk bebeğe gitsin diyorlar. Ben de muzu vs ara öğün olarak yapıyorum. Açıkçası şuanda ikisinin de kilosu aynı ve kiloları gayet iyi çok şükür. Demek ki işe yarıyor diye düşünüyorum☺️
Sedley gulumse0611 2 tane yumurta en az bir bardak süt istersen sabah akşam iç sütün zararı yok. 3,4 dilim kadar peynir bitane muz bir avuç karışık kuruyemiş fındık ceviz kaju badem vs. Meyveleri gündüz yemeye çalışın ben akşamları yiyordum bide fazla kaçırmışım şekerim yükselmişti diyetle düşürdüm artık gündüz yiyorum
gulumse0611 Sedley bende gündüz yiyorum akşam şişiriyo zaten sadece iki yumurta yiyemiyorum gergün bir yiyorum ama mutlaka. Bitek ceviz fındık yiyorum bir avuç hergün ötekileri de eklerim 🤗🙏🏻
gulumse0611 egeninincisii bende hepsini yiyorum elma hariç ama miktar olarak merak ettim aslnda ne kadar yesem bilemedim az mı diye aklm kalıyo hep ikiz olunca birde çok zayıf olunca aklm takılıyo 🤗
Mugee09 gulumse0611 bir muz , iki bardak süt, iki ceviz , altı yedi fındık , pekmez Yumurta yiyemiyorum en çok ona üzülüyorum yemek istiyorum ama görünce bile migdem bulanıyor yumurta ile basım dertte buna çare arıyorum ne yesem yerine diye ☹️
Sedley gulumse0611 Olsun bitanede olsa mutlaka hergün yumurta ye. Kaşar peynirde bebeğe kilo aldırıyor diye duymuştum ondanda yiyebilirsin muzda ye oda güzel kilo aldırıyor
Tstnptt gulumse0611 2 hafta boyunca hergün kaşar yedim yumurta ztn hergün yiyorum bu 3 hafta içinde de 4 5 muz yedm bebişim haftasıyla uyumluydu 2 haftasonraki kontrolde 1 hafta öne geçmişti ve 2 haftada 800 gram almıştı eğer kilosu düşükse ve sezeryan olacaksan dene doktorum bana böyle kilo alırsa bebiş normal doğum olmaz dedin ondan biraz dikkat ediyorum
gulumse0611 Tstnptt ikiz gebelik büyük ihtimalle sezeryan olucak birde ikiz olunca biraz daha küçük kalıyolar diye özellikle dikkat etmek istiyorum bende hergün bir yumurta yiyorum kaşarda gene az oluyo ama yiyorum haftaya kontrolümde belli olur ozaman anlıcam bnm korkum gelişmemeleri birde tek yumurta ikizi çok küçük kalmasnlar diye aslında hep
Mugee09 Tstnptt kasar peyniri gerçekten bu kadar etkili mi bazıları yalanlıyor bazıları öneriyor hiç yemem kaşar peyniri ama öyle faydalı işe başlayacağım
gulumse0611 Mugee09 bende hergün dört küçük dilim yerim abartmadan yemek kafi diye herkes faydalı diyor bide en güzel torkununki
Tstnptt Mugee09 Bn baya faydasını gördüm cnm yağda yaptığım yumurtanın üzerine rendeledm hep muz da baya etkili
almila2020 Benm bebegim 2 haftaya yakın geriden gelio doktorumun söylediklerine göre besleniorum her gün sabah 2 haşlanmış yumurta bolca peynir ara da 1 bardak süt 1 adet muz ceviz fındık badem kücük Bi kase yapıorum karısık her akşam mutlaka 1 kase yogurt haftada 2 gün tavuk et özellikle kuzu eti balık bu şekilde en azından aradaki fark artmadı 26 dan beri geriden gelio 35 haftaya geldim cok şükür saglıkla gelsin minnoş lar 😍
Dilos1645 gulumse0611 hamile kaldıgım günden beri her sabah haslanmış yumurta her akşam yatmadan önce bir bardak kefir ve üç adet ceviz hic aksatmadan yedim.