KoalasMom aynı şekilde kan sonucunda gördüğüm an bıraktım canım çok istemesine rağmen başlarda zor dayandım ama bebeğe zarar vereceği düşüncesi ağır bastı. Şimdi artık aklıma bile gelmiyor. Hala şunu bile düşünüyorum ben öğrendiğimde 3 haftalık falandı regl gecikmesi bile olmamıştı o zamana kadar içtiğimin bir zararı olmuş mudur diye… planlanan bir gebelik de değildi planlasam önceden bırakırdım ama işte :(