Fdnier34 tamam ben olsam doktorumu kesinlikle değiştiririm.. üniversite hastanesinde çalıştım yıllarca profesörlerle, çalışmadığım bölüm kalmadı dahiliye, kadın doğum, yenidoğan ünitesi, nöroloji, göz, genel cerrahi, plastik cerrah.. bir kere böyle bir şey duymadım. Ben böyle bir hekime devam etmezdim