Deletedmom417 Tugce1803 peki bimde satılan jenny willy diye bez var onun hakkinda birseyler biliyormusun😊
Esraesrasoner Deletedmom417 ben kullandim poppsu hemen parmak gibi kizardiiii a 101 de denedim oda yaramadi
Esraesrasoner Deletedmom417 sleppy sürekli sleppy kullandık ama etraf güzel filan deyince denedik onlarında bir paket bile bitirmeden vazgeçtik
Unlukacar Cansuu__ benimde kararsızlığım vardı canım hatta ıslak mendiller beneklerde yapışıklık yapıyormuş bi çok şikayet okudum burada pamuk kullanmaya karar vermiştim sonra araştırma yaptım primanın pure serisi su olunca hiç tereddüt etmeden adım jokerde kampanya var bileğin olsun
MinnieMouse Cansuu__ instagramda muhendisinoglu profiline bakabilirsin canim, butun ihtiyaclarin icin dogal icerik incelemesi bulabilirsin
Elif_gur12 Cansuu__ waterwipes çok iyi arkadaşım kullanıyor hiç pişik olmadı bebeği saf su parfüm vs yok
CansuDemir Cansuu__ Yenidoğan bebekte yani oğlumda evdeyken pamuk + ılık su kullandım. Dışarıdaysak acil bir durumsa ıslak mendil kullandım. Tercihim sleepy natural oldu.Diğer marka modellerden memnun kalmadım, ıslaklık/ebat/içerik olarak.