Meriwa Cansuu__ unibaby yeni doğan canm aldım ama onun dışında evde hep su ve temizleme pamuğuyla temizliycem
0101sevo Cansuu__ canım instagram mühendisim oğlu herşeyi paylaşıyo mutlaka bak seçimm yapmak için ideal sayfa
Elif9595 Sleppy aldım genel olarak yorumları da iyi herkes memnun zeytinyağlı olanı aldım ben pişik yapmiyormus
Ayyse34 Cansuu__ mühendisoğlu var inatagramda takip et canım ben kendime liste yaptım ordan ıslak mendili şampuanı kremi bezi falan incele tavsiye ederim
Deletedmom417 Tugce1803 öyle mi duydun şok ta satılıyor iyi ve ucuz diyorlar sanada sormak istedim mühendisoglu baktım ordada iyi diyor sana sormak istedim
Tugce1803 Deletedmom417 Ben ordan baktım. Bez hakkında bilgim yok. Ben prima ya da sleppy almayı düşünüyorum☺️
Echche Cansuu__ ben dogum yapali 50 gün oldu. Deneyimime göre önerim, prima temiz ve ferah bebek kokulu cok beğendim bebeğime zarar vermedi
Evita Cansuu__ benden tavsiye ıslak mendil kullanmayın. Hertürlü pişik yapıyor. Ben pamuk ıslatıp siliyorum, o şekilde sadece pişik olmadı. Islak mendili sadece dışarı çıkacağım zaman yanıma alıyorum.
Deletedmom417 Tugce1803 aaa öylemi cok teşekkür ederim canim ya sagolasin 🥰😘😘😘😘az kalsin alicaktim yarin🤭
Deletedmom417 Tugce1803 peki bimde satılan jenny willy diye bez var onun hakkinda birseyler biliyormusun😊