Rabia9461 36′ya girdim,yürürken alt bölgem komple tutulmuş gibi ağrıyor,5 dkdan fazla ayakta durayım kasık ağrım başlıyor,kızım maşallah çok hareketli beni bazen durduğum yerde sarsıyor,günde 3 kez hıçkırık tutuyor garibimi,geceleri zor geçiyor sık tuvalete çıkmaktan,sıcaklar bir yandan,ağırlık hissi zor,son ay cidden zormuş.Yine de şükürler olsun tabi.