B8use Semakacan bizim saglik ocagi 23 haftada yapiyoruz tum gebelere erken yapmiyoruz bebek biraz buyusun diye dedi . O yuzden 23 haftada 1 27 de 2 ci yi vurdular
Ireem20 Semakacan İlk dozunu 20. haftamda 2. dozu için de 24. haftamda gel dedi 3 mayısa verdi canım sen bi sor istersen 😊
Asliiiii Kızlar ben bugün vuruldum aşıyı 3 doz olacakmıs bugün 18+3 ilk doz bi ay sonra 2. Doz sonra 6 ay sonra 3. Doz olacakms