Semakacan Alara bizde mi anormallik var bana hemşire 18 mayısa aşı günü verdi ve 24 haftalık olcam o zaman
Mystery89 Semakacan bende 19 da oldum tesadf ilaç yazdrmaya gitmişitm doktor yapalım bişey olmaz haftaya bi daha gelme dedi yaptılar normalde 20. Haftada yapılıyormus
Mystery89 Semakacan bence bi git çünkü ikinci dozu 24. Haftada vercez dedi belki karısıklık olmustır seninde
GldnUysll 17.ci haftamda tetenoz aşısının ilk dozunu oldum 30 nisandada ikinci dozu yapilcak 16 haftadan snra basliyor aşı olayi
Didemalkanendik Alara bana da 5 hazirana tarih verdi 27 haftada oluyorum kendilerine göre veriyorlar sanırım 🤷♀️
Alara Didemalkanendik kendi kafalarına kendi hesaplamalarina göre veriyorlar ben 19 haftalığım bana 20 haftalıksın diyorlar
Nur55 Bende 28. Haftamda ikinciyi oldum çok canım acıdı ilkinde hissetmemiştim bile hala kolum ağrıyo