Minigimm2020 ikizannesi2985 aman dökülsün de suan sorun etmemeye calisiyom yeterki dökülsün geri yükümdekiler d3 dokulurmu acaba
ikizannesi2985 Minigimm2020 valla görümcem 3 ay önce doğum yaptı. Kızın göbeğini gördüm geçen gün. Hepsi dökülmüş. Benim göbeğimde baya çıktı tüy, seninkinden daha kötüydü dedi bana. Sen düşün yani😀bütün hamişler aynı durumdayız, dert etme hiç😀
Mirayse1 Minigimm2020 ilk gebeliğimde 11. Haftada acayip artmıştı doktor ultrason aletini jelle sürdükce İyice uzuyorlardı :D ama doktorum sakın ala dökülcek demişti döküldü cok şükür.
Minigimm2020 ikizannesi2985 krem sürüp bekliyorum çatlaklar icin gozume okdar cirkin geliyoki cok sinir oluyomda dokulmesi temennim zaten normalde de kil konusunda sıkıntıliydim
ikizannesi2985 Minigimm2020 valla ben de öyleydim canım. Doktora giderken falan çok çekiniyodum. Sonra baktım ki bütün hamileler böyle, tek değilim. Amaan dedim doktor alışıktır zaten😂 Doğumu bekliyorum dökülmesi için😀
Merveatay S-r-p bence aldırma canım çünkü cidden agdadan sonra bakıyorum çatlaklar cogaliyordu bıraktım şimdi killandi ama olsun
Mge127 Minigimm2020 benimde hamileyken vardi sanirim hormonların çoğaldı. Simdi 34.gunluk anneyim dökülen eksilen yok😀ama zaten lazer gidiyordum henuz aldiramadan hamile olmuştum. Biraz kendimi toparlayim lazer devam etcem.agdaya hiç bulaşma derim cogalttigini düşünüyorum