Tugce28 Açıkçssı duygularıma dışa yansıtmayı pek sevmem İçine kapanık biriyim ama artik bir süre sonra zorluk çekiyor insan ister istemez o özlem yüzüne yansiyor sanki.Bana acıyarak bakanları görünce nerdeyse evden çıkmak istemiyorum.Bebeğini görünce saklayan mı diyim,cinsiyyeti erkek diye 9 ayına kadar öğrenmedik diyen mi diyim.Allah biliyor ya hiç bir zaman hasetle bakmadim neden onun var benim yok demedim o kadar severek içden ilgilendim ki ama malesef her kesi kendisi gibi görenler çok fazla.