mhbbbera stres yapmayacağım dedikçe stres yapıyor insan. Oluruna bırakmak lazım, gezmek eğlenmek lazım. Evdeki testleri çöpe atmak takip etmemek ve eşinizle mutluluk için birlikte olmak lazım çocuk için değil. Ben kendimden örnek vereyim. Olmayacak artık dedim, bi sene gezip eğlenelim sonra tedavi oluruz hayatı kendimize zehir etmeyelim dedim. Tam o ara hastalandım ve çocuk düşünecek halim kalmadı. Aklımın ucunda bile yoktu hamilelik. Eşimle o ay sadece bir kez birlikte olabildik bu rahatsızlıktan dolayı, sonradan hesapladığıma göre ne yumurtlama Günüydü o gün ne başka bişey. Adet olmayı beklerken bi baktım hamileyim. Olamaz dedim, o kadar uğraştım ovulasyon testi yaptım, yumutlama kovaladım gün aşırı ilişki denedim, ayaklarımı tepeye diktim, belime yastık koydum, yerimden kalkmadım, hastaneleri aşındırdım olmadı da bir kezden nasıl oldu değildir dedim. Keseyi görene kadar ikna olmadım :)