Dilber98 öncelikle canım sakin olmalısın evet farkındayım 6 yıl uzun bir süre, seni de hatta sizi diyim eşini de yıpratmış bu süreç. Çok haklısın yıpranıyor insan ama öncelikle benim hissettiğim çok fazla doktor değişmişsin çok fazla ilaç kullanımı var çok fazla bir şeyler denenmiş. (Burada yanlış anlaşılmak istemiyorum kesinlikle ilaç karşıtı ya da doktor karşıtı değilim aksine çok iyi yapmışsın ama kendine 1 tane doktor bul bir sürü doktora gidip kafa karıştırma. Eminim gerçekten 1 tane iyi bir doktor bulabilirsin. Hangi şehirde yaşıyorsun Bursadaysan doktor önerebilirim) ben de hamile değilim hani sen hamilesin konuşması kolay deme diye söylüyorum :) dışarıya kulak tıkamalısın sana laf mı sokuyorlar 1 susarsın 2 susarsın ya da güzelce konuşursun anlamıyorlar mı 3.de sen de laf sok emin ol susuyorlar 😃 ve inan beterin beteri var canım bak belli ki bir sıkıntı görülmüyor biraz kendini serbest bırak rabbim doğru zamanda gönderecektir. Eşin için de testler yapıldı değil mi? Beterin beteri var diyorum ya ben hamile kaldım 17 hafta karnımda taşıdım ve kaybettim onun psikolojisi beni bitirdi mesela dedim tamam bitti ben de ölmek istiyorum ölü gibi dolaştım aylarca. Ama sonra dedim bir bildiği vardır rabbimin her gün dua ediyorum inşallah senin için de ederim biraz kendini dinle stres yapma canım rabbim doğru zamanda gönderecektir inşallah🌸🙏 her şey gönlünce olsun💕💕