Kizlar sizinli hikayemi paylaşmak istiyorum.Ben 6 senedir evliyim evlendiğimizden beri hiç korunmadik malesef bebek olmadi.Bir sürü sorunlar çıktı ama hiç biri tek başına hamileliğe engel diyildi.Kist,prolaktin yüksekliği,multifoiküler yumurtaliklar bunlar hepsi farkli farkli zamanlarda oldu ve hepsi için tedavi oldum.Çeşit çeşit kürler denedim,otlar içdim,belimi çektirdim,arvigo terapi(yumurtaliklara uygulanan masaj)oldum,vitaminler,iğneler,ilaçlar,tedaviler derken olmadi bir türlü olmuyor😔.Yalnış tedaviler.Bilgisiz doktorlar.Her ay 5,10,15 gün gecikmeler umutlar ve sonu hüsran.Negatif testler.Çok yoruldum ne yapacağımı bilmiyorum.Çok çaresizimm.Toplum baskisi yipratdi beni,insanların laf sokmalari çok yoruldum.Tedavide olmak istemiyorum çok doktor deyişdim hepsi bana merak etme çocuğun olur diyor ama tedavileri bir fayda vermiyor.Sonunda dün negatif testi görünce tüm ilaçları çöpe döktüm,artik birşeyler yapmak istemiyorum.Elimden dua etmekden başka bir şey gelmiyor.Bana ve benimgibilere umut olacak birileri var mı?🥺