ZeynepBetul Kuzeymasal yoo girmez inşallah yaklaşık bikaç gün sonra planlı sezaryene gün veriyolar zaten. Hem haftası hem kilosu iyi maşallah
AyaYlmazYldrm Kuzeymasal girmz canm cunku ben 33 te ciger gelistirici vurdurdum 36 da dogdu 1 gun kuvezee kaldi oda tedbir amacli hic snmiyorum ki snin bebisin girsin
Yaprakserkann Kuzeymasal canım o bebekten bebeğe değişiyor girede bılır gırmeyede bılır oğlum 37+5’te doğdu solunum sıkıntısı vardı 12 gun kuvezde kaldı dedığım gbı bebekten bebeğe değişir ınsşlah gırmez senınkısı
Mdelaaal Bence girmez canım o haftalarda doğum yapan çok anne var sen gönülünü ferah tut sağlıkla gelsin bebeğin 🙏
Kuzeymiraa Girmez merak etmeyin kilosu yerinde maşallah 2500 den somra küveze almıyorlar 38 hafta olmuşsunuz zaten . Özel değilse neden alıyorlar
Kuzeymasal Kuzeymiraa 29. Haftadan beri rahim ağzı kısalığım var. Sürekli baskı yapıyor. Şuan suyumun gelme riski var canım
Naylonbranda Kuzeymasal aynı problem bendede var 24.haftadan itibaren kaç mm çıktı sizin ilk olduğu zamanlar ve ne tür ilaçlar kullandınız yatak istirahati verdi mi doktorunuz
Kuzeymasal AyaYlmazYldrm inşallah canım. Kızımda ite kaka 38 de doğmuştu. Oğlan o kadar bile dayanmıyor
Kuzeymasal Yaprakserkann haklısın canım. Kiloyla da sanırım alakası yok. Siz ciğer geliştirici iğne vurulmuş muydunuz
AyaYlmazYldrm Ahsen-01 oglumun suyu bitmisti canim erken dogacagi belliydi gelisimi durmustu geriden geliyordu
Masmavi37 Kuzeymasal 38 olmuşsunuz zaten o haftada doğum yapan çok kişi var normal bebeğinizin kilosu da kalmazsınız 36 haftadan önce olan bebekler kalıyor küvezde veya başka bir hastalığı felan varsa
Kuzeymasal Masmavi37 iğne vurunca bende tedirgin oldum. Kilosu normal neden iğne vuruluyoruz dedim. Küveze girme riski olmasın dedi. Suyun her an gelebilir wc harici kalkma dedi
Cansutahsin Kuzeymasal tam da oyle doğdu oglum bugun 41 günlük 🙈🤲 36dan sonra doğan bebekler normal sayılıyor 🥰
AyaYlmazYldrm Kuzeymasal bnde bugun gttim yine gelsimi gerideb geliyor minyon dedi artik napim 😊 bizde babasiyla cok uzun deiliz uzulmedim deil son aylarda malesef besleyemiyorum ben