BeyzaBetl
Bence kilosu çok normal hatta fazla bile 27. Haftaya gore ve kimseyle karşılaştırma yapmayın çünkü aynı doktor aynı cihazla aynı gün icin de farklı ölçebiliyor bebeğin pozisyonu dolayısıyla. Benim ki 23. Haftaydı sanirim 630gr di doktor ıyi dedi ben umursamadım bile çünkü su anda o kadar önemli değil bnm için sağlıklı olsun yeter.