Merveshah Merhaba guzel anneler biz bugun 37+2 yiz cok sukur bugun tarihimizi aldik 10 agustos ta geliyor pasamiz… Sezeryan olucaz tavsiyelerinizi bekliyoruz.
Zcarkit Merveshah 37+4 bizde 17 sine aldık tarihimizi🤗ilkim sezeryan olduğu için ikincimde öyle olacak. Hayırlı doğumlarımız olsun.
Zcarkit Semanrarc ilk kızım 38. Haftada alındı sezeryanla, bunda 39. Haftada alacagini söyledi doktorum zaten dönmemiş sende de fazla kilo yok sıkıntı yapmaz bekleyelim, ne kadar içerde durursa o kadar iyi dedi🤗
ebrubrcn Ben 37+1 im bugün 15 ağustosa günümüzü aldık hayirlisiyla kızımla doğum tarihlerimiz aynı olacak🤗😊
sibeell24 Zcarkit merhaba 34 haftadayim sezeryan istiyorum çatı muayenesi şart mı siz oldunuz mu bu zamana kadar
Merveshah Zcarkit benim canim biraz tatli bir spinal ignesinden ve sonda dan korkuyorum onlar denilen kadar acitiyor mu daha sonrasinda birde neye dikkat etmek lazim cabuk toparlanmak icin
kirpikmeselesi Merveshah 37+3 14 Ağustos 😁 çok az kaldı hanımlaaaar 😬 bir heyecan bir heyecan bende çantamı tamamladım ama gene de eksiğim varmış gibi neler aldınız neler yaptınız önemli olarak, ben soğanı baya önemli diye duydum göğüsler için
Merveshah kirpikmeselesi sogani bende duydum ama gumus kapak aldim ben ondan gerek olmaz insallah .kayisi hosafini cok duydum rahatca tuvalete cikabilmek icin birde kuzenim yakin zamanda dogum yapti dut onerdi sutun bol olmasi icin