CansuDemir Ecemli normal sezaryen her türlü rahat ettim. Hep büyük beden alırım, en düşük 62kg ile, en yüksek 75kg ile doğuma girdim. Hiç M beden filan almadım direk büyük alırım en rahatı.
Degisken Ecemli kesinlikle alın. Ben 9 lu iki paket kullandım hatta eski kalandan da 3 adet kullandım yani toplam 21 tane bez kullanmışım. Normalde 1 paket yeter herkese. Ama benim hastanede suyum geldiği için 48 saat boyunca da beklediğim için depend çok gitti
Mihrimah41 Ecemli kesinlikle almalısın çok memnun kaldım. 68 kiloyum ama büyük boy aldım anca rahat oldu
1Anne_ Asli1453 😂 şimdi depentin hem pedi var hem kilot bezi kilot bez aldım ben l beden aldım şuan 82 kiloyum doğuma kadar em fazla 90 olurum küçük olmaz insallah
Asli1453 1Anne_ 😂ped yazacaktım canım orta boyunu aldım ben 75 kiloyla girdim doguma iyi oldu orta boyu