Mlke Akfirat maşallah 🙏 inşallah bende hamileligim biraz ilerlesin almaya başlayacağım 🙏 o günleri yaşarız inşallah 🙏😍 Şey hani yukarıda video paylaşmıştın ya orada anlatırken 2 yazan aparat i yatak gibi kenarları korumalı ya onu sevmiyorum açıkçası 😁
Hope8 Mlke Bende bundan aldım e bebek mağzasında 1300 tl çokta güzel puset takılıp kullanıla biliyor https://www.hepsiburada.com/baby-plus-canyon-travel-sistem-v2-bebek-arabasi-puset-kahverengi-p-HBV00000C0XP2?magaza=ALPTUĞ%20MAĞAZA&wt_gl=cpc.6809.shop.nelk.abo-ssc&gclid=CjwKCAjwjqT5BRAPEiwAJlBuBe75MmchlxH42zyrWuvDqSUkMkhl3tZGiRl0CI5ze672Fd-E4VDu2xoCrfEQAvD_BwE
Mlke Hope8 buna bakmıştım bende fiyat da normal 😊 açıkçası biraz daha araştırıp e bebek e gidip canlı canlı test edip bakıcam joker,cıvıl e falanda giderim fiyat uygun olursa internetten de alırım ama canlı görmek gerek sanırım
Akfirat Hope8 evet senin aldığın modelle benim aldığım arasında neydeyse hiç fark yok.kullanıcı yorum larını da okudum Ayhan bebek satıyordu zaten onun ürünleri 10 numara
Mlke Meriwa yanlış yazmışım zaten boston puset tarzı istiyorum 😂😂😂😂 dün birz daha baktım begendiklerim 4 bin tl ye yakın 3-4 gibi çok vermek istemiyorum açıkçası maddi olarak sıkıntım yok ama biraz gereksiz geliyor 3-4 bin ya 🤷♀️😁
Meriwa Mlke ya zaten gerksiz aynı mantıkdayız imkanım sınırlı yalan yok ama hediye alınıcak fiyat gibi sıkıntı da yok ama mağazaya girince ağırlık taşıması derken insan daha hafif şeyler arıyor 😄
Hope8 Mlke kesinlikle ben mağzasına gidip baktım mağzasından aldım o şekilde daha iyi bu marka zaten e bebeğin kendi markası kullanışlı geldi bana ☺️
Mlke Hope8 e bebek in ben herseyini beğeniyorum nerdeyse 😍 hele tulumları falan çok güzel kiyafetleride var ❤
Zeyzeyka Mlke ben burda birinin tavsiyesi ile greentom marka aldım, henüz bebeğim doğmadı ama çok sevdim aşırı hafif plastik çünkü sürüşü kolay puset takılıyor greentom türkiye diye instagramdan bakabilirsiniz
Mlke Meriwa hafif ve kullanışlı ben yenidogandan 2-3 yaşa kadar kullanacağı çocukla dışarı çıktığıma beni pişman etmeyecek gerekirse kapatıp taşıyabileceğim birşey istiyorum şimdi al sonra hafif olanlardan al falan 2 defa para gereksiz bence 😉😊
Aecem Zeyzey13 ben kendi pusetini aldim takim olarak ama mutlaka baska da takilan vardir 🥰 bir bilgim yok malesef ama puset takma aparatlari arabanin icinden cikiyor
Zeyzey13 Aecem aaa kendi puseti de varsa ne güzel ☺️ Ebebek’e gitsem gorebilir miyim acaba tum takimi 🤔
Akfirat EsraUmt ben aldım bundan ilk denemeler çok iyi.eşimin kullanabilmesi de önemli oldu hem o kadar hafif ki iyi ki almışım dedim.kullanıcı yorumları da herkes memnun.hem ekonomik.