Aysn6767 benim herhangi bir hastalığım yok ama inan bende senin kadar zor durumdayım. Okadar ağır geçiyor ki gebelegim ilk üç ay bulantı kusmalarla savas verdim, sonrasında 31+3 teyiz maksimum ayakta yarım saat durabiliyorum. Panik ayağım var sürekli nefesim daralıyor bel ağrım kasık ağrım sürekli devam ediyor, hep yatmak uzanmak zorunda kalıyorum. Tuvalet desen üç dakikada bir. Bu sorunlar yüzünden dışarı adım atamıyorum. Sürekli dört duvar arasındayım. Ruhum canım sıkılıyor 😰