Meriwa 23-07-oske ay korkmayın bu kadar gelmişsiniz sonuna canınızı hiç sıkmayın cok güzel olucaktır inanıyorum güçlü kadınlarsınız siz benim şükür hersey cok normal geçiyo ama yakının da cıkınca insnaın siz daha zoru başarıyosunuz
Marazin_annesi Meriwa benim teyzemdede dort tane miyom vardi ve baya buyuktu sagsaglim aldik kucagimiza bebişi gayet saglikli sadece sezeryan dogum oldu…
Meriwa Marazin_annesi ay saol canm ağrı sancıyla gitmiş de ya myom bebeği imha edicek yada bebek myomu diyince bütün moreller sıfır doğurmaıycak gibi konuşmuş ağır olmuş motive edici bişey olmayınca burdan sizlerden duymam iyi oldu cnm saol
Marazin_annesi Meriwa bebek miyomu imha eder canim zarar gelmez insallh bebişe saglikli dogsun insallah 🙏 rica ederim canim😇
SusamsMother 23-07-oske güzel bir anıymış🥰 Susam deyince kızı çağrıştırıyor bence de 😊 bizim kızımız olcak nasipse inşallah 🙏 ben de eşiniz gibi Susam mı koysak diyorum 😊 aslında güzel isim bence 😀
Fatmagzl33 Meriwa yanlız benim annemin 5 haftalıkken düşük oldu inşallah ablanınkine birşey olmaz sağ salim kucağına alır
Kahve Meriwa miyomla 3.hamileliligim var sadece 2. Gebeliğim de Bi ağrı yaşadım miyom dejanerasyona uğramış çok ağrı yaptı şuan hala benimle çok şükür iyiyim
Meriwa Kahve geçmiş olsun bizimkide ağrı yapmış 1 gece yatırmışlar cnm iyiiymiş de işde bebeğin iyi olduğunu bilmem sizlerden duymak da motive ediyo bizi
Kahve Meriwa bebekte hiç sıkıntı olmadı ama ben 2 ay yattım ilk zamanlar ağrıdan açıdan nefes alamadım