Meriwa mutlaka bir perinatoloji uzmanından da randevu alıp baktırsın. benimde iki tane miyomum varmış ben hamile kaldıktan sonra öğrendim biri 6 diğeri 2 cmdi ilk öğrendiğimde sonrasında hamilelik ilerledikçe büyüdüler zaten hormanların artmasıyla hamilelikte büyümeleri normalmiş biri 4,5 diğeri yaklaşık 9 cm oldu ve büyümeleri 4. Aydan sonra durdu bende şu an 39 haftalığım henüz doğum yapmadım normal doğum için bekliyoruz, doktorum miyomların yeri normal doğumu engelleyecek yerde olmadığı için sezeryana yönlendirmedi, bunun dışında şimdiye kadar genel olarak söylediği miyomlar erken doğuma yol açabilir, zaman zaman ağrı yapabilir önlemek için bol sıvı almaya dikkat et başka da yapacak bişey yok miyom bize saldırmadıkça bizde ona dokunmayacağız dedi. Hatta doğumda bi sorun olmazsa miyomları almayız ikinci çocuğu düşünürsen onu da doğur sonra alıp almamaya bakarız demişti. Bende önceleri korktum ama gittiğim doktor perinatoloji uzmanı bi bildiği vardır deyip güvendim biraz da kader kısmet deyip oluruna bıraktım açıkçası stresten uzak durdum şimdi sonlara geldik bu zamana kadar öyle çok ağrım sızım olmadı hareketlerimi de kısıtlamadım, kanama vs de yaşamadım ama miyomu olanların doğum sırası ya da sonrasında kanaması fazla olabiliyormuş bu da bi ihtimal o nedenle kuzeninin tedbir amaçlı tam teşekküllü bir hastanede doğum yapması iyi olur bana özelde gittiğim bi kaç farklı doktor bunu söylemişti.