Dlktpl başın sağolsun canım . Bende bir bebeğimi kaybettim 5 aylıktı biz o zamanlar düşüklermin sebebini bilmiyorduk 3 düşüğüm var bana seçenek sundular otopsi yapılır genetik kromozom analizleri yapılır fln diye ben o zaman bebeği bana vermeyeceklerini anlamadım kabul ettim bana bebeği vermediler defnetmem için birkaç kez gittim ama genetik testler yapılırken otopsi için imza atmış bulundum yarım kilo olduğu için bana vermediler ama genetik test sonucumda ve bebeğimin otopsisinde pıhtı çıktı bende pıhtılaşma problemi var 3. Gebeliğimde iğneye rağmen düşük oldu 4. Gebeliğimde iğne hap kullandım şimdi oğlum var 1 yaşında Rabbime binlerce kez şükürler olsun ama o oğlumu unutamıyorum bir toprağı olmalıydı ağlayıp üzülüyorum sürekli . Profildeki mezarlığı görünce sormak istedim senin bebeğin dahamı büyüktüde sana teslim ettiler