Erenfamily bende sizinle aynı durumdayım, 20. Hafta detaylı ultrasonda sol damarım komple kapalıydı, ecopirin kullanarak biraz akış sağlandı, böylece 32+5 e geldik, bikaç gün önce tekrar kontrol yapıldı, cok az açılma olmuş damarda, ama ecopirin maksimum 35. Haftaya kadar kullanılabıldıgınden, doktorum direnicez dedi, 35 ten sonra bebeğe sadece sag damardan kan gideceğini tahmin ediyorlar, buna bağlı olarak kan akışının yetmeme durumu olursa, kalp atışı yavaşlar ve cocuk stres olabılırmıs içerde, böyle bi risk oldgndan dolayı hemen erken müdahale yapılıp sezeryan dogum olur dedi, açıkcası 7 hafta sonrası için doğum beklerken, şuan 2,5 haftam varmış gibi, bende karmaşık duygular içindeyim.