elifsoylemez canım şimdi 6. Haftalarda hamile olduğunu testlerle beta hcg ile öğrenince kadın doğuma randevu alıp gidiyorsun ya o da ultrasonda bakıyor kese görünüyor diyor ve sana sağlık ocağında yaptırman için (kağıt üstünde yazılı 7-8 tane) testler yaptırmanı istiyor. İçinde Troid testi, Kan grubu testi, Şeker testi, İdrar testi vs diye gidiyor. Bu testleri istiyor. Sağlık ocağına gidip kan ve idrar veriyorsun onlar hepsine bakıyor verdiğin kandan zaten. Benim sonuçlarım da 10. Haftalarda gebelik şekeri çıktı. Benim ki sülalemden genetik hepimiz de gebelik şekeri çıktı kimimiz de kaldı kimimiz de geçti doğumdan sonra. Benim ki de genetikmiş zaten. Tokluk en fazla 140 olmalı benim ki 250 lere çıkıyor doktor o yüzden insülin verdi. 150-160 lara genelde diyet listesi veriliyor sadece. Benim ki çok yüksek 🙁🙁