Papatya7203 bende doktora gittigimde 33 haftalik olucam beni bir daha ki randevuda alir nstye o zaman ama agrilarim var cok siddetli olmasada
Hcrsrknilay14 bortecen ben muayeneye 85 veriyorum nst 30 Doğum ücreti de 2100 diye biliyorum 2 bin lira galiba Doğum ücretini tam olarak bilmiyorum yarin soracağım
Dserin1 Bernagokhan İzmit’te ekstra 10 tl ödüyorum her girdiğimde üç kere girdim.. Cuma tekrar gircem
sevgili_balik Bernagokhan bizde almadılar ekstradan . 2 güne bir girmek zorunda kaldım hatta erken doğum riskimden dolayı.
Hcrsrknilay14 bortecen tabikide Cansu’yu arıyorum istediğim güne randevu alıyorum ama erken saatte alabilmek icin bir hafta önceden alıyorum ben randevumu