yumukeller Bernagokhan benim gittiğim hastahane 1defaya mahsus 50 TL aldı. Doğuma kadar ücretsiz girebilecegim
kedilervekaranfil Bernagokhan Hepsi aynı olmuyor. Ben her defasında 25 tl ödüyorum. Hatta ilk girdiğimde 15 tlydi bir hafta sonra zam gelmiş 25 olmuş şansıma 🤦🏻♀️
Ballilokmatatlisikizim Ben hiç ücret ödemiyorum. Sonran ekstra ücret çıkmaz inşallah☺️ Paralı olduğunu da yeni duyuyorum