DeReNAsYa bebeğim gelmeyince sezeryan günü almak için hastaneye gidecektik babamı çağırdım geldi kahvaltıdan sonra çıkacaktık. Pıttt nişan, ardından sancı… 1 gün öncesinden hiç belirti yoktu hatta hastaneye gitmiştik rutin kontrole. Açılma yok yumuşama yok 😂 herşey 1 anda oldu hastaneye gittik 4 saat sonra doğurdum