Zuleyhaberen 3_prenses_annesi evet öleydi benim 1. Bebeğinde medstardydi takibini o yaptı daha sonra ayrıldı 2. Gebelikde akdeniz şifaya geldiğini duyunca hemen ona gittim ama doğumun böyle olacağı aklıma.gelmezdi