babyackgz Nida__ ikiside kız diyor hâlâ öğrenmedik cinsiyeti kontrolüm 2 hafta sonra 🙈 ikili taramada doktor erkeğe benzetmişti ama bakalım hayırlısı
1PrensAnnesi Nida__ oğlumda ikiside erkek çıkmıştı doğruydu bu gebeliğimde çin kız rus erkek dedi doktor erkek dedi🙂
La_Liberte YagizAlpMom siz otomatik hesaplayıcıdan mı yaptınız? Tablodan yanlış çıkıyormuş. Çünkü kendi yaşınıza 1 veya 2 eklemeniz gerekiyor.