Serena ana tam tersi 35 den beri catı muaynesi oluyorum ama benımkinin kafası coktan kanala girdi belki o yüzden. Bide senin sancın varmış bende oda yok 😤😤sancı olunca acılmada oluyomuş inş seninde vardır. 1 hafta var aramızda yarın inş normal doğum olur cok korkuyorum sezeryandan