Fatmamuduk Kubraadmr Bara 53 çıktı zorum neydi bu kadar küçük öğrenecek diyorum 🤦🏼♀️😂 Ama analık işte doğuyor insanın içine 🙏🏻
Fatmamuduk zepbjk Yaptım kuzum erken gebelik testi bile yaptım o da silik çıktı zaten beta 53 çıktı 😂
suudamlasi Fatmamuduk canım maşallah sana çok sevindim 53 çıkmış beta sanırım günümü sen ve nının yavrun güzelleştirdi rabbim sağ-salim kavuşmayı nasip etsin ♥️♥️♥️
suudamlasi Fatmamuduk canım birde regl gecikti mı yoksa daha regl tarihine gelmeden mı yaptın testleri