Fatmamuduk Caglanuroney benimkide çok yeni daha muhtemelen ama iyiki farkettim ilaç kullanmaya başlıcağım için 🤦🏼♀️😂
Fatmamuduk hifaeslem İnşallah Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmaz sağlıklı bebişleriniz bebişim olur canım benim 🙏🏻🙏🏻
Yasanixxxx Fatmamuduk bndede silik çıkmış tı erken gebelik testinde daha belli oluyor ben onla anlamıştım
Prensesimm77 teletabi ben ögleden sonra yapmıştım gebelik testini ve aslında hiç umudum yoktu yine negatif görmeyi beklerken hamile olduğumu öğrenmiştim eğer gebelik varsa hersaat çıkar zaten hayırlısı olsun
Fatmamuduk Yasanixxxx Ben normal test artı erken gebelik yaptım silik belli oldu sabah kan verdim hayırlısı bakalım
suudamlasi Fatmamuduk canım çok sevindim hayırla sağlıkla buluşun inşallah 🙏🙏 doktora gittin mi ? Nedense böyle haberler duyunca çok heyecanlanıyorum kendim yaşıyorum gibi 😍
Fatmamuduk suudamlasi Sabah gittim canım ultrason da gebelik yok dedi kan ver bakalım bi dedi verdim sonucu bekliyorum 🙏🏻😏
suudamlasi Fatmamuduk canım maşallah sana çok sevindim 53 çıkmış beta sanırım günümü sen ve nının yavrun güzelleştirdi rabbim sağ-salim kavuşmayı nasip etsin ♥️♥️♥️
suudamlasi Fatmamuduk canım birde regl gecikti mı yoksa daha regl tarihine gelmeden mı yaptın testleri
Fatmamuduk Kubraadmr Bara 53 çıktı zorum neydi bu kadar küçük öğrenecek diyorum 🤦🏼♀️😂 Ama analık işte doğuyor insanın içine 🙏🏻
zepbjk Fatmamuduk evet ben çok erken öğrenmiştim ve akşam saatlerindeydi varsa azcık bile olsa çizgi beliriyor ama emin olmak için sabah uyandığın gibi yap
Fatmamuduk zepbjk Yaptım kuzum erken gebelik testi bile yaptım o da silik çıktı zaten beta 53 çıktı 😂