Angelkljh senin yine bir gün çok güzel oluyormuş, benim 4-5 aya kadar falan resmen suratımın her yerinde yara gibi sivilce tarzı şeyler çıkmıştı 😂 aynaya bile bakmıyordum, doğum günümde 3,5 aylık hamileydim eşim yemeğe götürecekti gitmedim sen düşün 😂 ben bu suratla evden dışarı adım falan atmam dedim resmen psikolojim bozulmuştu 😂😂 simdi 37 haftalığım uzun süredir yani 5 aydan sonra düzeldi ve suan o kadar güzel ki herkes de farkında, zaten normalde öyle sivilcem falan yoktu ama hamilelikten sonra yani bu aylarda artık tamamen pürüzsüzleşti sabret yani geçiyor 😍