ezggl canim ben 25 haftaligim ama bende zaten gebelikten once de kronik kabizlik vardi. Ben kuru kayısıda buldum careyi. Ya sabahlari ac karnina bikac tane günkurusu kayisi yiyorum ya da sekersiz kayisi hoşafı yaptim onu andan kasikliyorum gun icinde cok sukur faydasini gordüm. Dene istersen sende.