Canım ramazan bayramının 2.günü ben de günüm gelmeden test yapmıştım, aynı böyle çıkmıştı sanki benim testimin görüntüsünü atmışsın 😂😂 adetime daha 5 gün vardı o zaman ve 5 gün olmasına rağmen doğru sonum verdi. Hamileymişim🥰🥰
Sen her ihtimale karşı çok dikkat et kendine💕
Burada ani oturup kalkarken bıçak saplanması gibi oluyor diye okuyup denemişliğim bile var😂😂🙈 bana da bıçak saplanması gibi olunca galiba test doğru hamileyim demiştim kendi kendime 🙈