elifsevde Adetim 3 gün geçtiğinde benim de böyleydi. İkinci testi yaptığınızda da aynı şekilde çıkarsa hamilesiniz 😊
Asyaaaa1234 Benmde silik çıktı ikinci yaptm biraz koyu sizce Benim adetim düzensz oldgu için bilemyrm ?
Nurhi emrahedaeslemfamily Amin inşAllah canım bakalım adetim 5-6 gün geçtikten sonra kadın doğumdan randevu alırım ☺️
Angels-35 Nurhi hayırlı olsun canım benimde böyle çıkmıştı kan verdim daha çok yeni dediler ama vardı bende bayramın 1. Günü ögrendim muhtemelen seninde vardır 🥰
Nurhi Angels-35 Bende iş yaparken eğilip kalkarken kaşık batmalarım oldu bende bayramın 2. Günü denedim böle silik çıktı bakalım hayırlısı olsun inşAllah
Sidooff Nurhi benimde adet olucakmis gibi göğüslerim felan şişmişti ama test sonucu hamile olduğumu öğrenmiştim ☺️
emrahedaeslemfamily Nurhi canım simdiden randevunu al hamilesin ihmal etme kendini de yorma agır iş yapma fikkat et hayırlı olsun 🤗🧚♀️