Emren DilanDag aslında abartılacak gibi değil ben sadece hazırlıksız yakalandım hepsi bu yoksa dr nazikse sıkıntı yok bence
Pnryldrm20 Zohre Benimde geçen hafta öyleyd 1cm açıklık vardı kasık ağrım var diye gitmiştim çok şükür 37+1oldum bence dinlen bu hafta mümkün olduğunca ben öyle yaptım hiç yürüyüş falan yapma zaten 37yi doldurunca hiç bişey olmaz Allah’ın izniyle