Zohre Normalde ay sonu dogum olacak, ama sabah siddetli karin vebmide agrisiyla hastaneye gittim. Nst de sanci ve 1 cm aciklik varmis. Dr cok erken degil diyor. 1 hafta daha dayansa tamammis. Benzer durum yasayanlar varmi ? Endiseliyim…
Sevdiss_17 Zohre kuzum cok cok gecmis olsun benim kizimda 36 haftalik digdu yani ben 38 ken o 36 kalmis dogduktan sonra anlasildi kilosu ve boyundan ama obur gunu alip evimize goturdum yavrumu bugunda 3 yasina girdi 😊😊😊
dilekgi123 Zohre bende 36+1 deyim sabah kalktigimda islakligim vardi suyum mu geldi acaba diye dusundum arefe gunu de aynisi olmustu doktora gitmistim bir sey cikmamisti bugun gidemedim bende endiselenmeye basladim bir yandan gelsin istiyorum bir yandan daha erken kuveze girer bi sorun olur diye korkuyorum
DilanDag Zohre geçmiş olsun açılma ultrason dan gözüküyor mu yoksa alttan mi bakıyorlar. Mesela normal doğum istemezseniz bakmıyorlar değil mi ..
Meriwa Zohre korkma canm dinlen öyle geçirirsen biraz daha durur ve prematüre olmaz zaten hiç endişelnme 1 cm açıklıkla da hemen doğurcam diye korkma
Zohre dilekgi123 vallahi dr. 37 hafta dolarsa erken dogan sayilmaz diyor. Durdurmam dogumu dedi. Ben endiselendim iste.
Emren DilanDag alttan bakıyorlar bende bel ağrısı kasık agrısıyla bugun gittim şoka girdim hazırlıksız yakalandım alttan bakıldı 😳 34,3 daha
dilekgi123 Zohre bencede 37 gayet iyi bi hafta bu haftayi atlatirsak bende daha korkmam zaten dogum icin egzersizlere hurma yemeye falan baslicam
DilanDag Emren hayatımın kabusu alttan muane olmak 31 haftadır daha hiç bakılmadı baktırmakta asla istemem tırsıyorum 😂😂
Emren DilanDag aslında abartılacak gibi değil ben sadece hazırlıksız yakalandım hepsi bu yoksa dr nazikse sıkıntı yok bence