Simgeanne eltim 8 aylık doğum gerçekleştirdi. Bir sabah kalktığında bir anda suyu boşaldı. Ve hastaneye götürdük. İlk gün iğne yapıldı 24 saati tamamlayabilirsa doğuma alicaklardi. Şok şükür sancilarla kontrollerle 24 saati tamamladık. Ertesi gün 15.30 ya doktor karar verdi doğuma almaya ve pasamiz doğdu fakat göremedik kilosu ve ciğerleri gelişmediği için kuveze aldılar. 😔 Kilosunu tamamlayıp (en az 2 kilo olana kadar) ve dış hayata alışana kadar tam tamına 2.5 aya yakın kuvezde kaldı. Onunda sütü ilk başlarda gelmedi. Ama sürekli saginca çoğalmaya başladı. Kuzum yavrusunu ilk kez 1 hafta sonra görebilmisti. 15 gun sonra dokunabildi. Kicagina almasi koklamaso opmesi kesinlikle yasakti. Şimdi ise pasamiz çok şükür çok iyi. 😊 Yani demem o ki hiç korkma endiselenme ne kadar uzulursen sütun o kadar geri gider. Sürekli sağma işlemi ve bol bol su tüketin. Eminim sizinde pasaniz sağlıkla kollarıniza gelecek. Rabbim onu size bağışlasın. Zor bir durum icindesiniz. Rabbim.sabrini versin dualarımız sizinle..