Duygucoban ne güzel ne pozitif bir yorum bu. Çok çok çok teşekkür ederimmm 💕💕💕 Evet doğru çok haklısın aslında... kendimi çok güçsüz çok hassas bilirdim. Şu 4 haftada yaşadıklarımla kendime inanamadım.... Rabbim sonunu mutluluklarla taçlandırsın... bebeğimin ağzında bir hortum oluşu... gözümün önünden gitmiyor.... çok çaresiz görünüyor.... elini tuttum minicik parmaklarını... tam elimi çekecekken sıkı sıkı tuttu... o an bittiğim andı... Rabbim kimseye yaşatmasın inşaallah kelimelerin kifayetsiz kaldığı an... ama güçlü olmak zorundayız biliyorum... Rabbim tez zamanda kavuştursun inşaallah seni de tüm bekleyenleri de 🙏🏻🙏🏻😪😪