Mmmervee zeynelbeyt Bizimde 2 yıldır olmadı bi kaç doktora gittim hem alttan hem normal ultrason ve tahlil yaptılar benden çıkan sonuçlara göre eşimden de test istediler
gamzelim2234 @zeynelbeyt Ben olmadığı için 6.ayda gitmiştim ilk önce alttan rahimi yumurtalıkları vs kontrol etti ultrasonla daha sonra rahim filmi,hormon testi ve eşimdende sperm testi istedi sonuçlar çıkıncada ona göre tedavi oldum şuan 14+3 haftalık hamileyim inşallah sanada en kısa zamanda nasip olur canım 🙏🏻
gamzelim2234 @Burcu3506 ben bir tüp bebek uzmanı doktora muayene olmuştum sağda 4 solda 7 tane yumurtan var demişti canım ama her doktor söylemiyor galiba
Gunsss zeynelbeyt vajinal ultrason yaptıktan sonra adetin ikinci günü kan tahlili istiyor ve hormonlara bakılıyor.
Meriwa zeynelbeyt kendi kendinin doktoru ol sen sağlık problemin yoksa inşallah da yoktur tamamen psikolojik hersey buna inan ben aa bugun yumurtmala zamanım hadi yatcaz ayaklarımı dikcem falan filan yaptım yani gün gelmeden test aldım ama sonra dedim ki eşimle aram bozulcak kendim yıpranıcam böyle giderse diye vazgectiğim ay hamile kaldım adet günüm de fark ettim aaa dedm adet olucaktım ben olmayınca şüphelendim mesela sende kafana takma hiç
KubosM zeynelbeyt Canım bende gebelik düşündüğüm ay gitmiştim. Adetin 2nci günüydü alttan muayene yaptı. Hormonlarıma bakmıştı eşimde o ay urolojiye muayene olmuştu.
Gunsss zeynelbeyt bebekten önce kontrolünüzü yaptırın arkadaşım doktora gitmeden hamile kaldı ve miyom olduğunu öğrendi.
brcbr zeynelbeyt ben gitmiştim,ultrasonla baktı,sorular sordu işte herhangi bir hastalığım varmı tarzında,kan tahlili istedi hormonlarıma bakmak için,hipotiroid falan varmı diye.sonrasında da sorun olmadığını söyledi çok şükür,folik asit vermişti
MYstryy zeynelbeyt evet cnm ben sadece muane ucreti verdim . Yumurta takibi yaptrmistim orda sadece. Verdigi.ilaclar pahaliydi ama sigorta karşılamıyordu 2 aylik muane ve ilac paralariyla 750 tl tutmstur masraf olarsk. Ben gonalf igne ve ovitrlle catlatma igneso kullanmistim
Kuzeymiraa zeynelbeyt her doktor yapmıyor benim doktorum yapmamıştı ama siz yinede hazırlıklı gidin 😊
Yenianneadayi2208 zeynelbeyt hormon testi istiyor doktorunuz.Ve bu testti de adetinizin 3 yada 4. Günü yapılıyor.Ona göre bir yol izliyor.Ben smear testi de yaptırmıştım öncesinde, o yüzden de alttan muayne etti.Sonra da dediğim gibi adetimin 3. Günü gel kan vereceksin dedi ☺️ İnş en hayırlı zamanda rabbim kucağını doldurur.
Ozge3747 zeynelbeyt Önce ultrasonla bakar. Senden ve eşinden hormon tahlili ister ayrıca eşinden de spermiyogram ister. Ciddi bir durum görürse vajinal de bakabilir. Bütün bunlardan sonra da büyük ihtimalle rahim filmi ister. Bu arada adetliyken gitmeniz daha iyi olur.
mucizemm_ zeynelbeyt adetin 3. Günü gittim alttan muayene etti sonrasında hormon testleri aldı onlar temiz çıkınca rahim filmi ve eşimden sperm testi istedi onları yaptırmamıştım daha bende 1 senedir bebek istiyordum ama bu ay tamamen aklımdan attım başka koşuşturmalarım vardı ve bugün sürpriz şekilde hamile olduğumu öğrendim 🥰Darısı senin ve tüm isteyenlerin başına inşallah🤲
gamzelim2234 @Burcu3506 rahim filminde çikolata kistim olduğunu öğrenmiştim aynı zamanda polip ve rahimde çökmede çıktı şubatta polip ve çökmeden ameliyat oldum 15 dk bişeydi zaten nisandanda hamile kalmışım canım
gamzelim2234 @Burcu3506 Sağol canım Allah isteyen herkese nasip etsin tarifsiz bir duygu Allah kimseye aratmasın 🙏🏻