MYstryy anladım canım, aslında kafamdakilere cevap vermişsin. Özelde tahliller vs ücreti tutuyor biraz. Bende ilk doktora görünmeyi devlette yapayım, daha sonra gerekirse özele giderim diyordum ki böyle tavsiyede bulunmuşsun. Özelde tahlil haricinde sadece muayene ücreti alınır muhtemelen değil mi