Beeeennn 🤚🏻 Dün 2.5 km yol yürüdüm, 157 basamak çıktım, bugün 3 km den fazla yol yürüdüm. Tramvay, metrobüs merdivenlerini çıktım indim asansör kullanmadım. 3 vesait kullandım gidiş ayrı geliş ayrı… Belki dedim hızlandırır bişeyler olur falan ama sadece yorulduğumla kaldım. Şimdi gelmeye kalksa bu defa doğurmaya mecalim kalmadı 😅🙈