nisemom benimde şeker yüklemesi değerim yüksek çıkınca dahiliyede aynı değere baktılar 6 nın altında cıktı . Doktor banada şeker hastası değilsiniz ama dikkat etmeniz gerekiyor dedi . Bazı arkadaslar aclık tokluk şekeri yeterli demiş ama benim açlık ve tokluk şeker değerlerimde normaldi. Oyuzden şeker yüklemesi yapmak daha garanti yaptırmayanlarında yediklerine dikkat etmesi daha faydalı olur.