RabiaMG senin hba1c testin kaç çıktı biliyor musun. Bu kan testi 3 aylık seker dalgalanmani söylüyormuş. 6 nın altında çıkması gerekiyormus. Benim 5.4 çıkmış. Bir tanıdık doktora tahlillerimi gösterdim sen seker hastası değilsin ama diyetine dikkat et tabi dedi. Ben dun o tatlıyı yeşilden sonra yaptığım ölçümler 120 geçmedi. Yine dikkat edeceğim ama kafam da deli sorular oluştu. Bir de bana testi yaptırırken stresslimiydin diye sordu. Ben de evet dedim o yüzden de o anda yüksek çıkmıştır dedi.